تئوری گاو بنفش در کسب و کارهای اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باید حتی کسب و کار اینترنتی شما با بقیه فرق داشته باشد ، این تفاوت می تواند در نحوه ارتباط با مشتری ، طراحی متفاوتی سایت تان ، نوع بسته بندی کالا و… .
برای مثال دیجی کالا از زمان راه اندازی تا مدت دوسال هیچ کالایی برای عرضه نداشت و تنها به معرفی جامعه درباره محصولات دیجیتال موجود در بازار می پرداخت.
پس نتیجه می گیریم هر چه در کسب و کار خود متفاوت تر باشید ، مشتری بیشتری ترغیب می شوند تا از محصول و خدمات شما بازدید نمایند.