متقاضی تبلیغات

اهمیت تبلیغات در توسعه کسب و کار

 تبلیغات ؟؟

 در هر دوره زمانی مردم از به روزترین روش های فروش استفاده می کنن تا به نتیجه مطلوب برسند .دوره ی ما که دوره پیشرفت سریع تکنولوژی هست ،پس باید با استفاده از ابزارهای مثل تبلیغات دستی به سر و گوش کسب و کارمان بکشیم.

تیم کارخونک می تونه یک همکار و همراه مناسب برای کسب و کارتون در مسیر تبلیغات باشه.

تو زمینه های طراحی لوگو ، پوستر ، بنر ، موشن گرافی و… رو کمک ما حساب کنید.

تبلیغات راهیست  به دنیای  پر فروش ها

لوگو

لوگو یک نشانه ی گرافیکی است که می تواند به صورت علامت ، سمبل ،نوشتار و یا ترکیبی  از اینها طراحی شود.افراد از طریق لوگو  نوع خدمات ، اهداف ، شغل و محصولشان را سریعتر به مخاطب معرفی کنند.

لوگو را می توان براساس استفاده از عناصری مانند نوشتار ، شکل و آیکون و ترکیب آنها طراحی کرد. لوگو به سه گروه کلی ذیل می باشد:

  • استفاده از تصویر (آیکون ، سمبل ، پیکتوگرام)
  • استفاده از نوشتار (مونوگرام ، لوگو تایپ ، ورد مارک ، تایپ بیس)
  • ترکیب نوشتار وتصویر (لوگوی ترکیبی)

یک لوگو خوب می تواند ویژگی های ذیل را داشته باشد:

  • با موضوع ، مفهوم و خصوصیات برند همخوانی داشته باشد ، به شکلی که با نگاه کردن به آن ، مخاطب به سرعت با خصوصیات و فعالیت برند آشنا شود.
  • لوگو باید در نهایت زیبایی ساده باشد ، طراحی پیچیده و شلوغ باعث سردرگمی مخاطب می شود.
  • استفاده صحیح از رنگ ، رنگ یکی از عوامل زیبایی و محبوبیت لوگو محسوب می شود و استفاده از رنگهای مناسب با برند بسیار اهمیت دارد.
  • رعایت تناسبات و اصول طراحی
  • ثابت بودن فرم و شکل در کوچک یا بزرگ کردن لوگو
  • خلاقیت در اجرا و فرم

موشن گرافیک

ویدیوهایی که پیام و محتوا را به‌صورت متحرک منتقل می‌کنند موشن هستند. واژه موشن Motion در زبان فارسی پویا ترجمه می‌شود و به هر چیزی که دارای حرکت باشد می‌گویند.

  • انواع موشن :
  • ویدئورئال :ویدئوهایی هستند که در آن از فضاهای واقعی فیلم‌برداری می‌شود و اطلاعاتی را گزارش می‌دهد.
  • ویدیو موشن : این دسته از موشن‌ ها، تلفیقی از فیلم‌برداری و گرافیک هستند که عمدتاً این گرافیک‌ ها علاوه بر افزایش جذابیت برای نمایش اطلاعاتی به کار می‌روند که با فیلم‌برداری قابل‌ارائه نیستند.
  • استاپ موشن : ستاپ موشن تکنیکی است که برای ساخت آن از اشیای واقعی عکاسی می‌شود. در این شیوه، اشیا به‌صورت کم و جزئی حرکت داده می‌شوند و از هر حرکت عکاسی می‌شود. سپس تمامی عکس‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده می‌شود تا حس حرکت را القا کند.
  • و انواع دیگر می باشد

انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. از جمله اینکه می‌توان محتوا را به‌صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب ارائه داد.

پوستر

اولین گام به منظور طراحی پوستر، داشتن ایده به منظور اجرای آن بر روی پوستر است. مرحله بعد استفاده از تصاویر و رنگ‌ها به منظور طراحی پوستر است. 

استفاده از عکس مناسب

در واقع بیشترین عناصر به کار رفته در یک پوستر، در قالب عکس‌ها خود را نشان می‌دهد.

عکس صنعتی

در عکس‌های صنعتی، موضوع عکس به صورت مستقیم و واضح همان کالای مورد تبلیغ است. به این نوع عکس‌ها، عکس مستقیم نیز گفته می‌شود.

عکس تبلیغاتی

این مدل عکس برخلاف عکس صنعتی که در بالا ذکر شد، به صورت غیر مستقیم موضوع را به سمت محصول یا کالای مورد تبلیغ می‌برد. به همین دلیل به این نوع عکسف عکس غیر مستقیم گفته می‌شود. 

طراحی پوستر به صورت مجموعه‌ای از رنگ، فونت و فرم است. در واقع این سه عنصر دست به دست هم داده و نه تنها در یک پوستر بلکه در یک طرح گرافیکی نیز به خلق یک اثر هنری جدید مشغول می‌شوند.

هزینه برای تبلیغات ، سرمایه گذاری برای توسعه کسب و کار است

انجام سفارش بروشور تبلیغاتی بین المللی و پوستر جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی و طراحی لوگو